Language:
אתר השש-בש הגדול בעולם

מידע בנושא שש בש:

מגוון שאלות ותשובות וכן מידע בנושא שש בש – ™Play65
כאן תוכלו למצוא את התשובות לכל השאלות שלכם, באם זה בנושא תוכנת ששבש, כמו הורדה והתקנה.
איך משחקים שש-בש באתר ™Play65, שאלות בנושא קופה ועוד.

לחץ לשחק שש-בש!

לחץ כאן לשחק שש-בש!

Play65: הורדה והתקנה

התחל לשחק שש בש אונליין עם ™Play65

מה דרוש לי כדי להתחיל לשחק שש בש אונליין באתר ™Play65?

כדי לשחק שש בש אונליין באתר ™Play65 עליך לבצע הורדת תוכנה (הורדה חינם)ולאחר מכן להפעילה.תוכל לעשות זאת בקלות בעזרת מדריך שלב אחר שלב שבכרטיסייה ‘איך מתחילים’.

אם נתקלת בבעיות, צור קשר עם צוות התמיכה שלנו בכתובת
support@play65.com

דרישות מערכת

מהן דרישות המערכת המינימליות להפעלת תוכנת שש-בש של ™Play65?

דרישות המינימום לתוכנת המשחק שלנו הן: פנטיום 133Mhz, שטח דיסק פנוי 32MB, זיכרון RAM בנפח 64MB ומערכת הפעלה Windows 2000 או Windows XP. כדי להנות ממלוא חוויית המשחק, קבע את הפרדת המסך כ-‏800×600 או יותר ואת צבעי המסך במצב High Color ‎(16 bit)‎ או יותר.
התוכנה שלנו אינה תומכת בגרסאות ישנות יותר של Windows מאלו שצויינו קודם לכן.

האם תוכנת ™Play65 יכולה לפעול במקינטוש או ב-Linux

האם תוכנת ™Play65 יכולה לפעול במקינטוש או ב-Linux?

אנו מתנצלים, אך כרגע אין גרסה תואמת מקינטוש או Linux.

“Error while connecting to server”

מה עלי לעשות אם קיבלתי את ההודעה “Error while connecting to server, please check your internet connection or firewall settings”?

אם אתה משתמש ב-firewall או בכל תוכנת אבטחה או אנטיוירוס אחרת במחשב שלך, כגון ZoneAlarm או Norton, ייתכן שהתוכנה תמנע מתוכנת המשחק של ™Play65 מלהתחבר לשרת המשחקים. עליך לחסום את התוכנות הללו: לרוב יישומים אלה פועלים כסמל בסרגל המערכת (בפינה הימנית התחתונה של המסך, ליד השעון). כאשר סמן העכבר נמצא מעל לסמל, תופיע הודעה קטנה עם שם התוכנית. לחץ לחיצה ימנית על הסמל ובחר “חסום” (Disable) או “יציאה” (Exit).
ודא גם שהשעה והתאריך במערכת ההפעלה שלך מסונכרנים לאזור הזמן המקומי בו אתה נמצא.
למשתמשים מתקדמים בלבד: אם אתה מעדיף שלא לחסום את ה-firewall שלך, תוכל לפתוח את היציאות (‏ports)‏ 6100 – 6112 באופן בלעדי עבור תוכנת ™Play65.

סמל ™Play65 אינו מופיע בשולחן העבודה

אינני רואה את סמל ™Play65 בשולחן העבודה שלי. כיצד ניתן למצוא את הסמל?

התקן מחדש את תוכנת ™Play65: הורדת תוכנת שש בש

“Can’t update while program is open”

אני מקבל את ההודעה “Can’t update while program is open” – מדוע ההודעה מופיעה ומה עלי לעשות?

הודעה זו עשויה להופיע אם השארת את התוכנית פעילה ולא ביצעת יציאה. במקרה כזה, עליך להפעיל מחדש את המחשב. לאחר מכן תוכל להפעיל את תוכנת ™Play65 על ידי לחיצה כפולה על סמל ™Play65 שבשולחן העבודה שלך.

Play65: תוכנה

“Username or Password incorrect” (שם משתמש או סיסמה שגויים)

קיבלתי את ההודעה “Username or Password incorrect” (שם משתמש או סיסמה שגויים). מה השתבש?

אם שכחת את שם המשתמש או את הסיסמה שלך, הפעל את היישום ולחץ על הקישור “שכחת סיסמה?” (Forgot Password?) .

אם עדיין לא הצלחת לשחזר את הסיסמה, צור קשר עמנו בכתובת
support@play65.com ושלח לנו את השם ואת כתובת הדואר האלקטרוני עמם נרשמת. לאחר שהפרטים יאומתו, תקבל הודעה לדואר האלקטרוני שלך עם שם המשתמש והסיסמה שלך. ודא שאתה מנסה להיכנס לחשבון משחק שנוצר ונרשם בתוכנת ™Play65 ולא בגרסאות אחרות שנמצאות באינטרנט.

דף קופה ריק

מה עלי לעשות אם לאחר שלחצתי על סמל הקופה בלובי אני מקבל דף ריק?

עליך לאפשר cookies בדפדפן שלך. כדי לאפשר cookies לצורך הפעלת קופת האינטרנט, פעל בצורה הבאה:

    1. הפעל את Internet Explorer.
    2. מתפריט “כלים”, בחר “אפשרויות אינטרנט…”.
    3. עבור לכרטיסייה “אבטחה”.
    4. ודא שהאפשרות “אינטרנט” נבחרה בתיבה העליונה.
    5. לחץ על “רמה מותאמת אישית…”.
    6. ב-“איפוס הגדרות מותאמות אישית”, בחר “בינוני” ולאחר מכן לחץ “איפוס”. לחץ “כן” כדי לאשר. לחץ “אישור”.
    7. לחץ על “רמת ברירת מחדל”.
    8. לאחר מכן, עבור לכרטיסייה “פרטיות”.
    9. העבר את המחוון למצב “בינוני”.
    10. לחץ “החל” ולאחר מכן לחץ “אישור”.

כעת תוכל להשתמש בקופת האינטרנט.

Play65: משחק שש-בש

אמינות קוביות במשחק שש בש

האם שחקן יכול לפרוץ את המשחק ולשלוט בקוביות או במהלכים?

כל התקשורת מתבצעת באמצעות שרת המשחקים שלנו; בכל עת לא נוצר קשר ישיר בין המחשב שלך למחשב היריב.
כל התקשורת מוצפנת. אין דרך לשלוט בקוביות משום שהן נוצרות אקראית בשרת ונשלחות אליך ואל יריבך, כלומר תוצאות הקוביות אינן מחושבות במחשב של שחקן כך שלא ניתן לשנות אותן משום שאתה מחובר לשרת ולא למחשב של השחקן.

שחקנים אמיתיים ב- Play65

כיצד אדע שאינני משחק עם רובוט באתר שלכם?

שים לב לכך שתוכל לבצע צ’אט עם יריביך תוך כדי משחק. תוכל גם לקיים סדרת משחקים נגד חבר: לעולם איננו מאלצים אותך לשחק מול שחקן כלשהו. בכל מקרה האתר איננו משוחד לצד זה או אחר משום שהעמלה נאספת תמיד מכל שחקן.

הזזת כלי משחק

כיצד אוכל להזיז את כלי המשחק? וכיצד אוכל לזוז תחילה בערך הנמוך של הקוביה?

כדי להזיז את כלי המשחק שלך גרור והשמט את הכלי למקום או לחץ על הכלי. לחיצה שמאלית על הכלי תנסה לשחק תחילה את הערך הקוביה הגבוה ותשחק את הערך הנמוך אם כבר שיחקת את הערך הגבוה או אם הערך הנמוך אינו חוקי. לחילופין, לחץ לחיצה ימנית על כלי המשחק כדי לשחק תחילה את ערך הקוביה הנמוכה.

שמירת משחקים באתר Play65

כיצד אוכל לשמור את המשחקים שלי?

שים לב לכך שרק משחקים המתבצעים בכסף אמיתי מוקלטים ונשמרים. לאחר שלחצת על “היסטוריית משחק” (game history) שבלובי המשחק, החלון “שולחן משחק” (game table) ייפתח והחלון “פתח קובץ” (open file) אשר יפנה אותך אוטומטית לתיקייה “משחקים שמורים” (saved games) בתיקיית התוכנית ™Play65.
אם לא מופיעים קבצים בחלון “פתח קובץ” (open file), סגור את החלון וודא שהתיבה “שמור אוטומטית את כל המשחקים” (automatically save all games) מסומנת. יש לסמן אתה תיבה כדי שהמשחקים יישמרו אוטומטית לתיקייה זו. כל המשחקים נשמרים בסיומת GAM או MAT. זוהי תבנית מוכרת אשר נתמכת על ידי תוכנות רבות לניתוח שש בש כגון “Jellyfish”, “Snowie” ו-“GNU Backgammon”.
אם תראה קבצים שמורים בתיקייה “saved games”, בחר בקובץ ולחץ פתח (open). כעת תוצג בחלון “היסטוריה” (history) רשימה של כל המהלכים במשחק וכלי המשחק יסודרו בחלון “שולחן משחק” (game table).
על ידי לחיצה על כל שורה בחלון “היסטוריה” (history) או על ידי לחיצה על לחצני החיצים תוכל לצפות בכל מהלך שבוצע במשחק זה.

שינוי כללי משחק ב- Play65

כיצד אדע אם היריב הפוטנציאלי שלי שינה את כללי המשחק תוך כדי משא ומתן?

שים לב שבחלון המשא ומתן, לפני הכניסה למסך לוח המשחק, עליך להודיע על הכללים לכל משחק/סדרת משחקים (במיוחד על המשחק הראשוני ועל הגבלות המשחק).
לנוחותך, בכל פעם שהיריב שלך משנה את הכללים, השינויים יופיעו באדום.

דירוג שחקנים ב- Play65

מהו דירוג השחקנים וכיצד הוא מחושב?

מערכת הדירוג נוצרה כדי לקבוע את מיומנות השחקן. בכל סדרת משחקים בה זכית, אתה מקבל נקודות דירוג. אם הפסדת, אתה מפסיד נקודות דירוג.
אנו משתמשים במערכת דירוג מסוג FIBS שעברה שינויים. תוכל לקרוא פרטים נוספים אודות מערכות FIBS טבעיות בכתובת:
http://www.fibs.com/ratings.html#explained
http://www.bkgm.com/rgb/rgb.cgi?view+888
משחקים על כסף (יחיד) מדורגים כסדרות משחקים של 3 נקודות. דבר זה נעשה כדי לדרג בצורה דומה משחקי כסף וסדרות משחקים.

דירוג 1400*

מדוע יש ליריב שלי דירוג 1400*? מה המשמעות?

מתוך התחשבות בשחקנים עם רמת דירוג נמוכה מ-1400 נקודות, אנו מציגים את הדירוג שלהם כ-1400*.גם אם הדירוג של שחקן מסויים הוא 1300, כל השחקנים האחרים יראו אותו כ-1400*, ועליו לזכות במספר משחקים/סדרות משחקים כדי שיוכל לעבור את קו ה-1400 וכדי שיוצג הדירוג המדוייק שלו.

פונקציית זריקה אוטומטית ב- Play65

מדוע הקוביה נזרקת אוטומטית למרות שביטלתי את הסימון בפונקציית הזריקה האוטומטית?

כאשר האפשרות היחידה היא לזרוק את הקוביה, כגון במקרים בהם האפשרות קוביית הכפלה אינה זמינה, הקובייות תיזרקנה אוטומטית עבורך.
פונקציית הזריקה האוטומטית, אם סומנה כפעילה, תזרוק את הקוביות גם אם אפשרות קוביית ההכפלה זמינה.

יציאה אוטומטית ב- Play65

כיצד היריב שלי הצליח לצאת אוטומטית בנקודה אחת, כשכמעט הפסיד?

במשחקים יחידים, כאשר סכום המשחק שווה לסכום המקורי (או למצב ההכפלה הנוכחי), המשחק יסתיים אוטומטית מבלי לקבל את רשות היריב.
לדוגמה: נניח שבמשחק ישנו משחק של 2$ לנקודה עם הגבלה של 2$, היציאה תאושר אוטומטית. אם ההגבלה נקבעה כ-3$ או 4$, והמשחק הוכפל, היציאה תאושר אף היא באופן מיידי.
בסדרות משחקים, דבר זה אפשרי רק כאשר למשחק היוצא אין יותר נקודות שיוכל להפסיד. לדוגמה: נניח שאתה מוביל בציון 4-2 בסדרה של עד 5. אם היריב שלך יוצא, היציאה תאושר אוטומטית.

קוביית הכפלה במשחק שש-בש

מתי אוכל להכפיל את היריב שלי?

בעיקרון, תוכל להכפיל (במשחקי כסף אמיתי ומדומה) בתנאים הבאים:

    1. קוביית ההכפלה זמינה (כפי שנקבע בחלון המשא ומתן לפני אישור המשחק).
    2. הגבלת המשחק גבוהה יותר מהמשחק הראשוני (נקבע בחלון המשא ומתן).
    3. פונקציית הזריקה האוטומטית מבוטלת (התיבה אינה מסומנת במסך לוח המשחק).
    4. הקוביה נמצאת באמצע (לא היתה בשימוש השחקנים וזמינה לכל שחקן בנקודה זו כדי ליזום את ההכפלה הראשונה).
    5. הקוביה בצד שלך.
    6. כאשר חוק קרופורד אינו חל.

חוק קרופורד

מהו “חוק קרופורד”?

חוק קרופורד פירושו שבסדרת משחקים (משחק סדרה), אם לשחקן אחד ישנה נקודה אחת מתחת ליעד, במשחק הבא קוביית ההכפלה לא תהיה זמינה למשחק אחד בלבד.
לדוגמה: נניח ששני שחקנים משחקים בסדרת משחקים עד 7. אם התוצאה היא 6-2, במשחק הבא קוביית ההכפלה לא תהיה זמינה.
עם זאת, אם המשחק האחורי ניצח, התוצאה תהיה 6-3 ובמשחק הבא קוביית ההכפלה תהיה זמינה.

כסף מדומה במשחק ששבש אונליין

כיצד אוכל לקבל כסף מדומה נוסף לאחר שאזל?

בכל פעם שמאזן הכסף המדומה שלך מתחת ל-5$, המערכת תאפס אוטומטית את מאזן הכסף המדומה שלך ל-100$.

שיחקתי על כסף מדומה ונגמר הזמן כשהייתי ביתרון. מדוע הפסדתי את המשחק שלי?

כאשר אתה משחק על כסף מדומה, השחקן שהתנתק/נגמר לו הזמן סופג הפסד טכני במשחק/סדרת משחקים, ללא תלות במצב לוח המשחק.

כסף אמיתי במשחק ששבש אונליין

שיחקתי על כסף אמיתי והמשחק/סדרת המשחקים שלי התנתקו. כיצד היריב שלי קיבל יותר ממני?

במקרה בו משחק יחיד או סדרת משחקים אינם מסתיימים (השחקן מתנתק/נגמר לו הזמן מכל סיבה שהיא), מערכת ההחלטה האוטומטית שלנו מנתחת את מצב לוח המשחק ומחלקת את הכסף בהתאם. (לא כולל משחקי בזק blitz).
(בעיקרון ניתוח זה קובע למי היה את הסיכוי הטוב ביותר לזכות במשחק/סדרת המשחקים ובאיזה סוג ניצחון; קובייה יחידה/כפולה/מרס/מרס תורכי וכדומה)

מערכת ההחלטה האוטומטית שלנו למשחקים מבוססת על תוכנת BGBlitz, המובילה בניתוח משחקי שש בש.
השחקן שגרם את הניתוק יקבל קנס בזמן חלוקת הסכום. כמו כן, אם שחקן מתנתק פעמים רבות, החשבון שלו יושעה אוטומטית, והוא לא יוכל לשחק עד לבדיקה נוספת. אם דבר זה קרה לך, אנא צור קשר עמנו בכתובת
support@play65.com

פגיעה במשחק שש בש

כיצד אתם מונעים משחקים מלפגוע באחרים על ידי השתהות או התנתקות בכוונה?

כאשר שחקן מתנתק/משתהה (מצב כסף אמיתי), הוא ישלם אוטומטית קנס ביחס לאחוזי הזכייה/הפסד.
יתרה מכך, המערכת שלנו מזהה וחוסמת שחקנים אשר מתנתקים/משתהים במשחקים בתדירות גבוהה.
המשמעות היא ששחקן אשר מתנתק בתדירות גבוהה יסתכן בהשעייה אוטומטית של החשבון מהאתר.

לימודי שש בש עם Play65

לימודי שש בש לשחקנים מתחילים ומתקדמים כאחד. למד מהלכי שש-בש חכמים, אסטרטגיות ניצחון ועוד והכל תוך כדי משחק אונליין!!!

לדף לימודי שש בש .

Play65 – טורנירים

במה אני זוכה אם ניצחתי בטורניר לווין?

בטורניר לווין, אתה זוכה בכניסה חינם לטורניר נוסף. לעיתים, אך לא תמיד, טורנירי לווין כוללים פרסים כספיים.

כיצד אוכל להירשם לטורינירים החינמיים שלי?

תחילה לחץ על התווית הנכונה שמעל השולחן הראשי ב”לובי המשחק” (Game Lobby).
התווית תהיה ‘סווינג’ (Swing), שב והתחל (Sit & Go) או טורניר (Tournament). כעת תבחין בלחצן ורוד “רישום חינם!” (Enroll Free!) – בעזרתו תוכל להירשם בחינם לאחד מהטורינירים.

מדוע לא הצלחתי להיכנס לטורניר “<1600" - מה הפירוש?

זהו טורניר עם הגבלת דירוג, בו רק שחקנים עם דירוג נמוך מ-1600 נקודות יכולים להשתתף.
לדוגמה: אם יש לך דירוג 1599, תוכל להירשם לטורניר כזה.

מהם כוכבים? כיצד אני צובר אותם ומה ניתן לעשות איתם?

עבור כל דולר עליו אתה משחק, תקבל כוכב. את הכוכבים תצבור בין אם זכית ובין אם הפסדרת בסדרת המשחקים.
כוכבים נצברים במשחקי כסף אמיתי בלבד (כלומר: במצב של משחק בכסף מדומה אין צבירה של כוכבים).
הכוכבים שצברת מוצגים בחלק הימני של המסך.

הייתי באמצע טורניר, נותקתי ולא יכולתי להתחבר. האם הפסדתי בטורניר?

אם נותקת, עומדות לרשותך 5 דקות כדי להתחבר בחזרה. כמו כן, לא ניתן להתנתק 3 פעמים במהלך סדרת משחקים. אם דבר זה קורה, לא תוכל להמשיך בטורניר.

Play65: שאלות ותשובות בנוגע לקופה

אבטחת כרטיס אשראי ב- Play65

עד כמה בטוח להשתמש בכרטיס האשראי שלי באינטרנט, וכיצד אוכל לבצע הפקדה באמצעות כרטיס האשראי?

מערכת התשלומים המאובטחת של ™Play65 באמצעות כרטיסי אשראי מהירה, ידידותית ומאובטחת לגמרי.
להשגת האבטחה המרבית, כל התקשורת בין המחשב שלך לשרת התשלומים מוצפנת בטכנולוגיית SSL (Secure Socket Layer), הטכנולוגיה המקובלת להגנה על נתונים באינטרנט.
בנקים ומוסדות נוספים משתמשים בהצפנת SSL כאשר ישנה דרישה גבוהה לאבטחה של תשדורות נתונים.
למידע נוסף, לחץ כאן.

אפשרויות הפקדה ל- Play65

כיצד אוכל לבצע הפקדה לחשבון שלי?

לפני שתוכל להוסיף סכומים לחשבון שלך, עליך לפתוח חשבון. ראה דף “איך מתחילים” אם לא עשית זאת עד עתה. לאחר שפתחת חשבון, תוכל להפקיד כסף לחשבון זה ולהגדיל את היתרה שלך. תוכל להפקיד כסף על ידי ביצוע הפעולות הבאות:

  • הפעל את תוכנת ™Play65.
  • הזן את שם המשתמש ואת הסיסמה שלך במסך הכניסה.
  • לאחר שהגעת ללובי, לחץ על “קופה” (Cashier) בחלק השמאלי של המסך. לאחר מכן בחר באפשרות “הפקד” (Deposit).
  • בחר בשיטת ההפקדה הרצויה.

ב-™Play65 אנו משתמשים בשיטות ההצפנה וההגנה החדשות ביותר, כדי להבטיח שהפעולות הכספיות והמידע יהיו מאובטחים לגמרי.השליחה של פרטי כרטיס האשראי וביצוע העברות כספים בטוחות ושקולות לביצוע מסניף הבנק.

כמה זמן נדרש לעיבוד ההפקדה שלי?

הפקדות המתבצעות באמצעות כרטיסי אשראי, PayPal, NETeller או Moneybookers מתווספות ליתרה שלך תוך מספר שניות.

ברוב המקרים, העברות בנקאיות והפקדות Western Union מגיעות לבנק שלנו תוך 24 שעות.
היתרה בחשבון ™Play65 שלך תזוכה בהפקדה תוך עד 24 שעות מקבלת העתק קבלה על ההעברה שביצעת באמצעות פקס או בדואר אלקטרוני Support@play65.com
לאחר שביצעת הפקדה, בחר באפשרות “היסטוריית עסקאות כספים” (Money Transactions History) שבקופה כדי לוודא שהדרישה שלך תועדה.
אם, מכל סיבה שהיא, הדרישה שלך לא תועדה, או שלא אושרה לאחר שחלף פרק הזמן הנקוב לעיל, צור קשר בכתובת: Support@play65.com

שלחתי את ההפקדה אך היתרה שלי לא השתנתה. מה עלי לעשות?

הפקדות המתבצעות באמצעות כרטיסי אשראי, PayPal, NETeller או Moneybookers מתווספות בדרך כלל ליתרה שלך תוך מספר שניות.
שים לב לכך שלא ניתן לשלוח סכומים נמוכים מהמינימום המותר או גבוהים מהמקסימום המותר.
אם ההפקדה שלך נדחתה, תקבל הודעה מתאימה בדפדפן.
אם ההפקדה שלך באמצעות PayPal, NETeller או Moneybookers לא התווספה מייד, צור קשר בכתובת Support@play65.com

אפשרויות משיכה מ- Play65

כיצד אוכל למשוך את כספי הזכייה שלי?

כדי למשוך כספים מחשבון ™Play65 שלך, עליך תחילה לבצע כניסה לחשבון תוך שימוש בשם המשתמש ובסיסמה שלך.
תוכל למשוך כסף על ידי ביצוע הפעולות הבאות:

  • הפעל את תוכנת ™Play65.
  • הזן את שם המשתמש ואת הסיסמה שלך במסך הכניסה. לאחר שהגעת ללובי, לחץ על “קופה” (Cashier) בחלק השמאלי של המסך.
    לאחר מכן, בחר “משוך” (Withdraw).
  • בחר בשיטת המשיכה הרצויה.
  • הזן את הסכום הרצוי ולחץ “שלח” (SUBMIT).

*שים לב: איננו גובים עמלות בגין אפשרות משיכה כלשהי.

שיטות למשיכת כספים

מהן השיטות למשיכת כספים?

תוכל לבחור מבין השיטות הבאות למשיכה כספך: המחאה בנקאית, העברה בנקאית, PayPal, WebMoney, NETeller או MoneyBookers.

הדרישה שלך תופיע בדף “היסטוריית עסקאות כספים” (Money Transactions History) עם חיווי “נדרש” (Requested) אם קופת האינטרנט שלנו קיבלה את דרישתך למשיכה.

לאחר שדרשת משיכה, הסכום שדרשת ינוכה מייד מחשבון ™Play65 שלך.

חיווי “מאושר” (Approved) יוצג אם הנהלת החשבונות של ™Play65 אישרה את דרישתך והכסף מועבר אליך. לא ניתן לבטל דרישות שאושרו.
כל דרישות המשיכה מעובדות תוך שני (2) עד ארבעה (4) ימים מתאריך הדרישה שלהם. בזמן זה, תוכל לבטל את דרישת המשיכה שלך ולהחזיר את הסכום לחשבון ™Play65 שלך.
הסכום המינימלי למשיכה באמצעות העברה בנקאית הוא 200$ ו-20$ בשיטות האחרות.

המחאה בנקאית

מהי המחאה בנקאית?

המחאה בנקאית (צ’ק) הינה המחאה שנופקה על ידי הבנק אותה רק האדם לו ההמחאה ממוענת יכול לפרוע או להפקיד.
אם תבחר למשוך כסף באמצעות המחאה בנקאית, ההמחאה תישלח לכתובת ביתך.
לבנק נדרש זמן נוסף להנפקת המחאה בנקאית לאחר עיבוד הדרישה, ולכן יש להמתין 3 עד 4 שבועות להגעת המחאה בנקאית אשר נשלחת מחו”ל אל הכתובת שציינת במהלך הרישום.
אם כתובתך השתנתה, אנא יידע אותנו על כך מייד. איננו גובים עמלות בגין טיפול בהמחאות בנקאיות.

העברה בנקאית

מהי העברה בנקאית?

העברה בנקאית הינה העברה אלקטרונית של כספים מחשבון הבנק של ™Play65 לחשבונך.
לרוב ההעברה לחשבונך מתבצעת תוך ארבעה (4) ימים לאחר שדרישת המשיכה שלך עובדה.
איננו גובים עמלות בגין העברות כספים. אם תבחר בהעברה בנקאית, וודא שיש ברשותך את פרטי הבנק שלך כדי שתוכל למלא אותם בשדות המתאימים.

  • שם הבנק
  • כתובת הבנק
  • מספר חשבון
  • שם בעל החשבון
  • מספר ניתוב, ABA, IBAN או Swift Code

PayPal

מה דרוש כדי לבצע משיכה באמצעות PayPal?

PayPal – אנו תומכים בשירות התשלומים הפופולרי PayPal .
קל לבצע משיכה לחשבונך; כל שדרוש הוא כתובת הדואר האלקטרוני שלך. למידע נוסף אודות PayPal עבור אל www.PayPal.co.il

WebMoney

מה דרוש כדי לבצע משיכה באמצעות WebMoney?

אנו תומכים בשירות העברת כספים WebMoney

על מנת למשוך כסף לחשבון ה-WebMoney שלך, עליך להיות בעל אחד הפרטים הבאים (נדרשים על ידי WebMoney):WebMoney Keeper Classic, WMID (קוד אישי WebMoney) או כל פרט מזהה אחר מתוך עמוד התנועות של WebMoney.
למידע נוסף אודות WebMoney, אנא לחץ כאן: www.wmtransfer.com
* הפקדה או משיכה באמצעות WebMoney איננה דורשת כרטיס אשראי או חשבון בנק

Neteller

מה דרוש כדי לבצע משיכה באמצעות NETeller?

NETeller – המשיכה באמצעות NETeller מתבצעת ללא תשלום, ובצורה פשוטה ומהירה. כל שדרוש כדי לבצע את המשיכה הוא כתובת הדואר האלקטרוני שלך ב-NETeller ומזהה חשבון NETeller שלך (12 ספרות). למידע נוסף אודותNETeller, בקר בכתובת www.NETeller.com

MoneyBookers

מה דרוש כדי לבצע משיכה באמצעות MoneyBookers?

MoneyBookers – כל שעליך הוא להזין את כתובת הדואר האלקטרוני שלך ב-MoneyBookers ואת סכום המשיכה הרצוי.
וודא שכל המידע אותו אתה שולח מדוייק, מעודכן ומלא, כך שנוכל לעבד את דרישת המשיכה שלך במהירות וללא עיכובים. למידע נוסף אודות MoneyBookers עבור אל www.MoneyBookers.com

*שים לב: ™Play65 שומרת את הזכות להשהות ולהפסיק את העיבוד של דרישות למשיכה עד לקבלת אישור סופי עבור כל עסקת הפקדה ממתינה.

אם יש לך עוד שאלות או הערות בנוגע למשיכה, להפקדה או לכל נושא אחר, אנא שלח אותן אל:
Support@play65.com

משך זמן עד לקבלת הזכיות

כמה זמן נדרש לקבלת הזכיות שלי?

דרישות המשיכה מעובדות תוך 3 ימים. בזמן זה תוכל לעקוב אחר סטטוס דרישת המשיכה בדף “היסטוריית עסקאות כספים” (Money Transactions History).
בשלב הראשון הדרישה שלך תופיע כ”נדרשת” (Requested). במהלך זמן העיבוד, הדרישה שלך תופיע במצב “בעיבוד” (In Process).
בסיום ההעברה הדרישה שלך תופיע במצב “אושר” (Approved). לאחר אישור הדרישה שלך תקבל על כך הודעה בדואר אלקטרוני.

הטבלה הבאה מתארת את השלבים בעיבוד המשיכה (בימי עסקים):

נדרש בעיבוד אושר סהכ
המחאה בנקאית 2 ימים יום אחד 14-21 ימים 17-28 ימים
העברה בנקאית 2 ימים יום אחד יום אחד 3-5 ימים
PayPal 2 ימים יום אחד יום אחד 3-4 ימים
NETeller 2 ימים יום אחד יום אחד 3-4 ימים
MoneyBookers 2 ימים יום אחד יום אחד 3-4 ימים

שלבים בעיבוד הדרישה

נדרש – דרישת המשיכה נבדקת (ניתן לבטל את דרישת המשיכה).

בעיבוד – דרישת המשיכה בעיבוד (לא ניתן לבטל את דרישת המשיכה).

מאושר – דרישת המשיכה אושרה ובוצעה (לא ניתן לבטל את דרישת המשיכה).

סה”כ – התקופה שחלפה מהזמן בו הוזנה דרישת המשיכה ועד לזמן בו סכום הדרישה הופיע בחשבונך,הגיעה ההמחאה, או בוצעה העברה לחשבון PayPal, NETeller, או MoneyBookers.

אם דרישת המשיכה שביצעת לא הופיעה תוך פרק הזמן המתואר לעיל, או אם נתקלת בבעיה כלשהי, צור קשר עם צוות התמיכה שלנו בכתובת:
Support@play65.com

ביטול דרישת משיכה

הזנתי דרישת משיכה אך ברצוני לבטל אותה. כיצד אוכל לעשות זאת?

תוכל לבטל את דרישת המשיכה תוך יומיים משליחת הדרישה (כאשר מצב הדרישה עדיין “נדרש” (Requested)).
לאחר שביטלת את הדרישה הסכום שדרשת יוחזר לחשבון ™Play65 שלך.
לביטול דרישת המשיכה, כל שעליך לעשות הוא להיכנס ל-™Play65 תוך שימוש בשם המשתמש ובסיסמה שלך, לבחור “קופה” (Cashier) ולאחר מכן “היסטוריית עסקאות כספים” (Money Transactions History).
כעת תוצג רשימה של דרישות המשיכה שביצעת, יחד עם חיווי מצב הדרישות.
לחץ על הלחצן “בטל משיכה” (Cancel Withdrawal) האדום שבשדה הסטטוס (Status) של הדרישה הנמצא לימין החיווי “נדרש” (Requested).הדרישה שלך תבוטל והסטטוס ישתנה ל”בוטל” (Cancelled).
חשבון ™Play65 שלך יזוכה בסכום שדרשת. היסטוריית המשיכות שלך מכילה רשימה מלאה של כל דרישות המשיכה שביצעת – הדרישות שאושרו, או שנמצאות בעיבוד, והדרישות שבוטלו על ידך או על ידי הנהלת החשבונות של ™Play65.

אם יש לך שאלות בנוגע לתהליך המשיכה, צור קשר עם צוות התמיכה שלנו בכתובת:
Support@play65.com

אינני רוצה לקבל החזרים באמצעות כרטיס הויזה שלי

אני מעדיף ש-™Play65 לא תזכה את המשיכות לכרטיס הויזה שלי? מה עלי לעשות?

אם אתה מעדיף לקבל את משיכות הכספים שלא בזיכוי כרטיס הויזה אלא בשיטה אחרת, צור קשר עם Support@play65.com ומלא דרישה מתאימה. אנו נוסיף הערה לפרופיל חשבון ™Play65 שלך ונשלח לך את הסכומים הנמשכים בשיטה שבחרת מראש בקופה.

זיכוי כספי בכרטיס ויזה אינו מופיע בדפי החשבון של הכרטיס

המשיכה שלי מוצגת כזיכוי בחשבון הויזה שלי- מדוע היא אינה מוצגת עדיין בחשבון הבנק או בכרטיס האשראי שלי?

כאשר אנו מזכים לכרטיס ויזה, אנו מבצעים העברה מיידית; עם זאת, לרוב ויזה מזכה את הכרטיס בתאריך החיוב שלו (לרוב בין ה-2 ל-10 בחודש).
לפיכך, לרוב לא תראה מייד את הזיכוי בחשבון הבנק שלך, אך תוכל ליצור קשר עם נציגי ויזה המקומיים כדי לאמת קבלה של הסכום.
כאשר ויזה מנפיקה את חיובי כרטיס הויזה מחשבון הבנק שלך, לעיתים היא מנכה את הסכומים מסכום החיוב החודשי, כך שניתן לסבור בטעות שהסכום לא זוכה.

זיהוי באמצעות כרטיסי מסטרכרד/דיינרס

ביצעתי הפקדה באמצעות כרטיס מסטרכרד/דיינרס – האם אוכל לקבל את משיכת הכסף כזיכוי בחשבון כרטיס האשראי שלי?

בשל הגבלות גלובליות על כרטיס אשראי, ™Play65 תוכל לזכות רק מחזיקים של כרטיסי ויזה אירופאים ולא כל כרטיס אשראי אחר.

מהם NETeller, WebMoney, MoneyBookers ו PayPal?

אני רואה שאפשר לשלם ולקבל כסף דרך NETeller, WebMoney, MoneyBookers ו PayPal. למה הכוונה?

NETeller, WebMoney, MoneyBookers ו PayPal הם כולם ארנקים אלקטרוניים (eWallets),שירותים המספקים שכבת הגנה נוספת על שימוש בכרטיס האשראי אונליין. הם בטוחים באופן מוחלט ונפוצים לשימוש על ידי לקוחותינו. מיד עם פתיחת חשבון באחד מהם, כל מידע שיימסר לנו יהיה כתובת אימייל ו/או מספר חשבון, לפי הדרישות של הארנק האלקטרוני שלבחירתך. .

לקריאת מידע נוסף על NETeller, לחץ כאן.
לקריאת מידע נוסף על MoneyBookers, לחץ כאן.
לקריאת מידע נוסף על WebMoney, לחץ כאן.
לקריאת מידע נוסף על PayPal, לחץ כאן.

בונוסים ב- ™Play65 וזמינותם

ברצוני לפתוח חשבון במחשב הביתי שלי, אך אחי כבר פתח חשבון וקיבל בונוס . האם אוכל גם אני לקבל בונוס?

ניתן לקבל את בונוס פעם אחת בלבד לכל אדם, מחשב או בית אב. הגבלה זו קיימת במטרה למנוע שימוש לרעה בבונוס.

ידידי פתח חשבון חדש במחשב שלי לאחר שקיבל הזמנה ממני. האם נוכל לקבל את בונוס ההפניה?

במקרה כזה, לא ניתן יהיה לקבל את הבונוס. לקבלת בונוס ™Play65 , החבר המצטרף חייב לפתוח חשבון מהמחשב שלו.

נודע לי על הצעת בונוס מלהיבה, אך היא הגיעה לדואר האלקטרוני של מישהו אחר. כיצד אוכל, כשחקן חבר ב-™Play65, להצטרף לכך?

למעשה, אינך יכול – הצעות הבונוס שלנו אינדיבידואליות לכל משתמש ולא ניתן להעבירן מחשבון לחשבון. אם תתאזר בסבלנות, תגלה בקרוב הצעה נהדרת שתמתין בדואר האלקטרוני שלך!

אני משחק בקביעות ומקבל בונוסים אטרקטיבים משרות הלקוחות, האם אני יכול לקבל כמה בונוסים שאני רוצה?

לדאבוננו, לא, על אף שאנחנו נהנים לפרגן לשחקנים טובים עם בונוסים איכותיים, ™Play65 מאפשרת להעניק עד 3 בונוסים פעילים בכל זמן נתון.
לכן, אם כבר צברת 3 בונוסים, לא תוכל לקבל זכאות לבונוס נוסף.

support@play65.com :למידע נוסף בנושא שש-בש צור עמנו קשר בכתובת הדוא”ל הבאה